ჩვნ აქტიურად დავიწყეთ აქტივობები მიზნის მისაღწევად :)
- შეიქმნა სამიზნე ჯგუფები- მე-8, მე-9 კლასის მოსწავლეები;
- ჩატარდა კვლევა -ფოკუსჯგუფი, დაკვირვება, ინტერვიუ...
- გამოიკვეთა მოსწავლეთა დაბალი მოტივაცია, სასწავლო პროცესში ციფრული ტექნოლოგიების გამოყენების მოთხოვნა და აუცილებლობა.
- დაიგეგმა სასწავლო აქტივობები ციფრული ტექნოლოგიების გამოყენებით: Kahoot, trello, Glogster, Plicker, edshelf, padlet, edmodo, pressbook...
- დაინერგა ციფრული თხრობა, როგორც შემაჯამებელი დავალების ფორმა...:)
შედეგი თვალსაჩინო იყო:
ამაღლდა მოსწავლეთა მოტივაცია, დასწრება იყო სრული, მოსწავლისთვის საგაკვეთილო პროცესი იყო საინტეესო, სახალისო, ყველა მოსწავლე იყო ჩათული საგაკვეთილო პროცესში, იყო მოსწავლეს და მასწავლებელს შორის თანამშრომლობა, ხალისით და ინტერესით შექმნეს ციფრული რესურსი, გამოავლინეს კრიტიკული და შემოქმედებითი უნარები.
No comments:
Post a Comment